Сайт
Головна - Каркасні будинки - Будівельні сайти

Будівельні сайти

Будівництво - це серйозний бізнес, один з найбільших і важливих секторів економіки. Сучасний бізнес не може розвиватися без участі в онлайн середовищі, інтернеті. Як правильно зазначив Білл Гейтс - Є два типи компаній: ті, чиї бізнеси представлені в мережі, і ті - які вийшли з бізнесу... Це - реалії епохи. Так що, сайти будівельного напрямку дуже численні і далеко не обмежуються поданням послуг окремих фірм. Є різні сайти будівельної тематики. Саме про цю тему я і хочу зараз поміркувати. Які види будівельних сайтів є в мережі, їх особливості, суть, завдання і конкретна користь для користувачів від різних сайтів в будівельному сегменті інтернету.

Сайти - візитки і корпоративні сайти будівельних компаній. Компанії рекламують свої послуги з будівництва. Особливо великі компанії, які займаються багатоповерховим міським чи промисловим будівництвом, як правило, володіють потужними корпоративними сайтами. Середні та дрібні компанії представляють на сайтах - візитках послуги з будівництва приватних будинків, котеджів, ремонту квартир, проводці інженерних мереж.

Будівельні портали. Великі інформаційні сайти, на яких багато різнопланової близько -будівельної інформації. Такий Стройпортал, як правило, містить великі бази статей про будівництво, фотогалереї, відеотеки, особисті сторінки будівельних компаній, блоги користувачів, спільноти, рекламу фірм будівельного вектора, каталоги будівельних сайтів тощо Всі портали позиціонуються, як нейтральні. Експертні думки, без підтримки конкретних фірм та виробників. Іноді так і є, іноді є явний або прихований піар конкретної компанії. Зазвичай будівельні портал рекламують за гроші послуги багатьох компаній і постачальників. У принципі, будь-який з наведених тут видів будівельних сайтів може перетвориться на портал, якщо проект здобуде успіх і буде постійно і різнопланово розширюватися.

Сайти з продажу будматеріалу. Окремий пласт, це, звичайно ж, сайти-візитки, сайти-каталоги постачальників будівельних матеріалів та сайти інтернет-магазини, з їх продажу. Тут все ясно : будівництво вимагає багато різноманітних матеріалів. Попит народжує пропозицію. Існує безліч компаній, що спеціалізуються на виробництві будматеріалу, а також дилери, продавці цих матеріалів. І все піарять свій товар і продають його за допомогою інтернет-сайтів, вітрин, каталогів.

Сайти -візитки бригад робітників, майстрів конкретних спеціальностей. Так, хоч це і не повноцінні компанії, але деякі будівельні бригади досить серйозні, професійні, навіть знамениті, серед будівельного спільноти і мають власні веб-сторінки.

Дошки оголошень. Будівельний ринок рясніє інформацією, рекламою. Різні зацікавлені сторони: замовники, будівельники, постачальники - все подають оголошення про необхідні їм або надаються. І робляться такі оголошення на особливих сайтах - дошках оголошень. Це можуть бути великі дошки оголошень різної тематики, де будівництво - лише під-тема, а є спеціалізовані, суто будівельні дошки оголошень.

Будівельні блоги. Найчастіше досвідчені професіонали будівельники, або просунуті приватні забудовники починають вести блоги, де висвітлюють свій будівельний досвід. Це нейтральні, позитивні веб -ресурси, де будь-хто може підучитися якимось цікавим прийомам будівництва, отримати знання з рук в руки, від таких же ентузіастів, людей, які вже вміють. Знаємо приклади, коли такі скромні блоги, з часом виростали до найбільших стройпорталов.

Фото Каркас